rejestracja

Widok męskich butów. Problemy stóp. Dbaj o właściwe obuwie.

Problemy stóp. Dbaj o właściwe obuwie.

Czy wiesz, jakie problemy stóp mogą się pojawić, gdy zbyt często nosisz źle dopasowane i zbyt mocno obciążające twój narząd ruchu buty?
Kobieta trzyma się za piętę. Metody leczenia ostrogi piętowej i przyczyny jej powstawania

Przyczyny powstawania i metody leczenia “Ostrogi Piętowej”

Ostroga piętowa to schorzenie złożone. Jakie są jego objawy i na czym polega leczenie? Na te i inne ważne pytania, odpowiadają lekarze Novum Ortopedia, Piotr Kominiak i Paweł Bąk.
Lekarz analizuje zdjęcie RTG biodra. Historia protezy biodra

Historia endoprotezy biodra – uwalniania od bólu i przywracania sprawności

Historia endoprotezy biodra sięga początków XIX wieku. Jak bardzo zmieniły się metody oraz materiały używane podczas zabiegu wymiany biodra?
Kobieta trzyma się za bark. Uszkodzenie ścięgien stawu barkowego - lekceważony problem

Uszkodzenie ścięgien stawu barkowego – lekceważony problem

Uszkodzenie ścięgien stawu barkowego często bywa lekceważone ze względu na niewielkość urazu. Zaniedbanie prowadzi do nieodwracalnych zmian.
Lekarz bada kolano pacjenta - Endoproteza kolana.

Czy można całkowicie wymienić kolano?

Endoproteza kolana to rozwiązanie, które z powodzeniem stosowane jest od ubiegłego wieku. Czy jednak pomaga wrócić do normalnej aktywności życiowej i uprawiania ulubionych dyscyplin sportowych?