Odpoczywający mężczyzna z nogą w gipsie - regeneracja po urazie

Regeneracja po urazie — jak przyspieszyć powrót do zdrowia

Aby regeneracja po urazie przebiegała prawidłowo, niezbędne jest twoje zaangażowanie w proces leczenia. Co dokładnie powinieneś zrobić?

Koślawość kolan — jak się objawia i na czym polega leczenie

Koślawość kolan do wada postawy, które dotyka głównie dzieci, ale nie tylko. Czym się objawia, jakie mogą być przyczyny i jak ją leczyć?

Kobieta w bucie ortopedycznym po operacji haluksa

Rehabilitacja po operacji haluksa — na czym polega i dlaczego jest ważna

Jak długo trwa, na czym polega i jakie korzyści niesie ze sobą rehabilitacji po operacji haluksa? Sprawdź, jeśli czeka cię ten zabieg.

Artroskopia — na czym polega i jakie korzyści niesie

Jeśli uszkodziłeś więzadła krzyżowe lub doznałeś urazu barku, niezbędna może się okazać artroskopia tych miejsc. Na czym polega ten zabieg?

Rewizja po wszczepieniu endoprotezy — kiedy jest wskazana i jakie korzyści niesie

Czym jest rewizja po wszczepieniu endoprotezy i kiedy tego rodzaju zabieg okazuje się niezbędny? Oto najczęstsze wskazania do operacji.

Powrót do sprawności po kontuzji — na czym polega rehabilitacja

Na powrót do sprawności po kontuzji ma wypływ wiele czynników. Jedne z nich związane są z działaniem lekarzy i fizjoterapeutów, a inne z tobą i ogólną kondycją twojego ciała. Stąd jedni wracają szybciej do zdrowia, pomimo iż doznali poważnych uszkodzeń ciała, a innym ten czas ciągnie się w nieskończoność. Aby osiągnąć jak największe korzyści, niezbędna […]

Rwa udowa — czym się objawia i jak wygląda leczenie

Raw udowa to schorzenie, które może utrudnić codzienne funkcjonowanie. Jak je rozpoznać i które metody leczenia są najbardziej skuteczne?

Jak wrócić do sprawności po złamaniu nogi?

Jeśli chcesz wróci do sprawności po złamaniu nogi, powinieneś przede wszystkim zaangażować się w proce rehabilitacji. Na czym ona polega?

Zmiany zwyrodnieniowe stawu barkowego — jakie są objawy i kiedy niezbędna jest operacja

Zwyrodnienie stawu barkowego może doprowadzić do całkowitego unieruchomienia tej części ciała. Jak się objawia i jakie są metody leczenia?

Drętwienie nóg – na jakie schorzenia może wskazywać

Drętwienie nóg to problem, który może pojawiać się sporadycznie lub występować przewlekle. Co może być przyczyną i kiedy iść z nim do lekarza?