rejestracja
Slide 1

Blog

Kobieta masuje podeszwę stopy. Skuteczna rehabilitacja przy leczeniu ostrogi piętowej.

Skuteczna rehabilitacja przy leczeniu ostrogi piętowej – jak uwolnić się od bólu

Jeśli cierpisz z powodu bólu w okolicy podeszwy od strony pięty, sprawdź, jak wygląda rehabilitacja przy leczeniu ostrogi piętowej. Oto ćwiczenia, które powinieneś wykonywać zarówno pod okiem rehabilitanta, jak i w swoim domu.
Piłkarze walczący o piłkę. Hubert Matynia i jego kontuzja kolana

Kontuzja Huberta Matyni – niegroźna, ale wymagająca operacji

Aktywność na boisku wiąże się z ryzykiem kontuzji. Doświadczył tego Hubert Matynia, zawodnik Pogoni Szczecin. Jak wyglądało jego leczenie?
bieganie w rehabilitacji

Bieganie – komu może pomóc w rehabilitacji?

Po kontuzji lub operacji wskazana jest odpowiednio zaplanowana rehabilitacja. Powrót do normalnego funkcjonowania można przyspieszyć, włączając odpowiednio dobraną aktywność. Poza
Lekarka w trakcie badania usg bioder dziecka. Dysplazja stawów biodrowych u dzieci. Jak ją diagnozować

Dysplazja stawów biodrowych u dzieci. Jak ją diagnozować?

Co może być przyczyną i jak objawia się dysplazja stawów biodrowych u noworodka? Jeśli planujesz zostać rodzicem, ważne, byś to wiedział. Oto najważniejsze informacje na ten temat.
wydolność organizmu w różnych porach dnia

Ćwiczyć rano czy wieczorem, czyli kilka słów o wydolności w różnych porach dnia

Wplatając treningi do naszego codziennego harmonogramu, najczęściej wybieramy takie godziny, które nie kolidują z naszymi obowiązkami. Przed pracą lub tuż