rejestracja@cmdobra.pl

Zaburzenia zrostu kostnego po złamaniu podudzia

Zaburzenia zrostu kostnego po przebytym złamaniu podudzia

Gdy po operacji wykonanej przez innych lekarzy pojawiają się zaburzenia zrostu kostnego po złamaniu, wdrażamy własne procedury. Z jakim skutkiem? Oto dwa przykłady z naszej codziennej pracy w Novum Ortopedia.
Dziewczyna w trakcie rehabilitacji. Ból w łokciu - na co może wskazywać?

Ból w łokciu – na co może wskazywać?

Jeśli ból w łokciu utrzymuje się, nie lekceważ go. Po jego rodzaju i umiejscowieniu, możesz wstępnie stwierdzić, co może być przyczyną. Oto trzy najczęściej występujące.
Otyła kobieta ćwiczy w parku. Dobierz sport do swojej wagi, by chronić stawy przed przeciążeniem

Dobierz sport do swojej wagi, by chronić stawy przed przeciążeniem

Aktywność fizyczna to jeden ze skuteczniejszych sposobów dbania o ciało. Ale jeśli jesteś otyły, musisz chronić stawy przed przeciążeniem. Jak to zrobić i czego unikać?
Endoprotezoplastyka stawu biodrowego i kolanowego

Endoprotezoplastyka stawu biodrowego i kolanowego – jaki wpływ na wynik leczenia i szybkość powrotu do zdrowia ma miniinwazyjna technika operacyjna

Wszczepienie endoprotezy stawu biodrowego lub kolanowego to proces złożony. Czy, a jeśli tak, to dlaczego warto w tym przypadku zastosować technikę miniinwazyjną?
Mężczyzna trzyma się za bolący bark. Urazowe uszkodzenia ścięgien pierścienia rotatorów stawu barkowego

Urazowe uszkodzenia ścięgien pierścienia rotatorów w stawie barkowym u ludzi w sile wieku – dlaczego trzeba je leczyć operacyjnie?

Czy urazowe uszkodzenia ścięgien pierścienia rotatorów stawu barkowego są na tyle poważne, by konieczna była operacja? Dowiedz się tego, zanim zlekceważysz ból po nawet niewielkim upadku lub dźwignięciu ciężkiej torby z zakupami.